Szilvi az első kismamám akit fotóztam. Nem tudom miért nem talált meg eddig ez a téma, pedig életem két legszebb kilenc hónapja volt amikor a gyerekeinket vártuk. Imádtam pocakosnak lenni, gyönyörű állapot ez, és hát megörökíteni ezt a szépséget is hasonlóan gyönyörű feladat.

Szilvi abban a szépségszalonban dolgozik ahová én is járok szépülni, így a fotózást nagy izgalom előzte meg. Nemcsak Szilvi és én izgultunk, de izgultak az Individuelle-es lányok is, ennek is köszönhető, hogy a kismama nemcsak gyönyörűen, hanem jótanácsokkal felszerelkezve és teljesen felkészülten jött a fotózásra. :)

Külön bónusz volt, hogy eljött vele a család is, és az, hogy a nagytesó féltőn és szeretettel fordul már most a pocaklakó felé.

harman2.jpgketten10 2.jpgketten8 2.jpgpoci1.jpglábak1.jpgszilvi7 2.jpgszilvi8 5.JPGszilvi11.jpgszilvi1 4.jpgpoci3 2.jpgpoci 3.jpg

Szerző: csakegypillanat  2012.05.31. 13:37 2 komment

Címkék: kismama

A bejegyzés trackback címe:

https://csak1pillanat.blog.hu/api/trackback/id/tr164557079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katicababy 2012.05.31. 22:55:55

Jók lettek a képek! Nagyon várom én is már a fotózást, mindenki olyan szép a képeiden, remélem én is szép leszek ;)

GyE

csakegypillanat 2012.06.06. 21:46:22

Köszi!!! :) Az leszel, ez teljesen biztos! :)
süti beállítások módosítása