Nem is akarom elhinni, hogy szeptember óta nem írtam...

Most néztem, hogy még mindig vannak napi szinten látogatóim, nekik köszönöm a kitartást, és a türelmet, és elnézést, hogy ilyen hosszú ideig nem frissült a blog, próbálok mostantól kicsit gyakrabban jelentkezni.

A hosszú szünetnek több oka is van.

Az első ok az, hogy készítettem egy facebook-os oldalt is, ami bár nem annyira személyes, mint ez a blog, sajnos a gyorsabb kezelés miatt, és talán azért is, mert ott egy kicsit direktebbek a visszajelzések, kiütötte a blogot az első helyről...

A blog azért nekem a szívem csücske maradt, nem szeretném abbahagyni, tervezem, hogy a kettőt párhuzamosan fogom vezetni, hiszen tudom, hogy sokan nincsenek fent közösségi hálón, nem is szeretik, velük ez az egyetlen hely ahol tudok "találkozni".

A másik ok a rengeteg-rengeteg elfoglaltság amit az ősz és a tél hozott, a sok-sok fotózás, az új feladatok, tervek megvalósítása, és emellé még betegeskedtünk is sokat, ez szintén sok energiát elvett.

A január első hete emiatt most elsősorban a feltöltődésé, és a további terveké, kis átalakítás zajlik most is a stúdiómban, és szeretnék jövőre egy még nagyobb átalakítást-költözést is megvalósítani, ezen dolgozunk most.

Az új évre rengeteg új kelléket is rendeltem, gyönyörűséges kisruhák, kisbugyik, hajpántok, sapkák, kendőcskék érkeznek két hét múlva, és tele vagyok sok sok új tervvel is, hamarosan mutatok belőlük!

Tervezek játékot, nyereményeket is, és a nyári és karácsonyi minifotózások nagy sikere miatt, idén több témában is szeretnék hasonlókat szervezni.

Próbálok azért majd feltenni elmaradt képeket is, rengeteg kedvenc van, amit szeretnék megosztani.

Egy kicsit rendhagyó lesz az év első bejelentkezése most azért is, mert a megszokottól eltérően olyan képet fogok mutatni amin én vagyok, és azért is, mert -talán a hosszú szünet miatt is- a megszokottnál egy kicsit személyesebbre, mesélősebbre sikeredett.  :)

Rólam nagyon kevés kép készül, nem is kimondottan szeretem ha fényképeznek, mert én is abba a 90%-ba tartozom akik biztosak benne, hogy róluk nem lehet jó képet csinálni. :) Mióta tanulgatom a fényképezést ez a véleményem, kezd megváltozni, azt gondolom, hogy mindenkiről tud jó kép készülni, és mivel fontosnak tartom megörökíteni a legfontosabb pillanatait az életünknek, és ennek az életnek részese vagyok én is, magamat is gyakrabban fényképezem a kelleténél. :)

Ezt a képet azért osztom meg, mert a mai mondandómhoz nagyon aktuális.

Ma reggel készült, olyan ritka napok egyikén, amikor elém tették a reggelit és a kávét, és én ezt nagyon élvezem. :) Bár a képen nem látszik, Fanni kislányom rángatja közben a székem, hogy menjünk már játszani. :) Ez egy aktív családi pihenés, akinek kisgyereke van az tudja, hogy gyerekekkel a passzív pihenésre nem sok esély van, de nem baj, azért mi nagyon élvezzük az együttlétet. 

Még pár ilyen feltöltődős, kávézgatós, pihenős nap, aztán jöhet 2013!!! :)


kavezos3 copy2 2.jpg

 

 

Szerző: csakegypillanat  2013.01.09. 00:42 Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://csak1pillanat.blog.hu/api/trackback/id/tr485007289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása