Az első kisbabám akinek első heteit megörökíthettem, a három hetes Zsoltika volt. Emlékszem mennyire izgultam az fotózás előtt, itthon egy próbamacin már lemodelleztem mindent, kész kelléktárral és ötletekkel érkeztem. :) És arra is emlékszem, a drukkot lassan felváltotta a meghatottság és a harmónia, és nem csak azért mert Zsoltika egy ölelni való kicsi mókus volt, és engem megrohantak az emlékek (nemrég az enyémek is ennyire picik voltak), hanem azért is, mert semmivel nem összehasonlítható az a nyugalom és tökéletesség ami egy ilyen kis csöppségből árad.

Nagyon köszönöm Bea a bizalmat és a lehetőséget, hogy ezt a mosolygós kis csillagot fotózhattam!

b1jav_1.jpg

17.jpg

19.jpg

14.jpg

13_f_fh.jpg

8.jpg

9.jpg

 Zsoltika.jpg

zsoltika2.jpg

Szerző: csakegypillanat  2012.03.28. 22:01 1 komment

Címkék: babák

A bejegyzés trackback címe:

https://csak1pillanat.blog.hu/api/trackback/id/tr54346739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bea74 2012.03.31. 15:18:10

Én köszönöm a türelmet,ezért készülhettek ezek a csodás képek.
süti beállítások módosítása