Nem tudom miért mostanában szinte csak kisfiú modelljeim vannak. Ezért aztán üdítő volt egy igazi kis tündérlányka, Regi, akivel végre kipróbálhattam a csajos kellékeim egy részét.

Regi pár hónappal fiatalabb, mint az én kislányom, ezért biztos voltam benne, hogy hamar megtaláljuk majd a közös hangot, és nagyon vártam a találkozást.

A fotózás nagyon jól sikerült, Kata és Regi pont olyan aranyos és szeretnivaló, mint amilyen gondoltam őket, csupa-csupa olyan kép készült amiket nagyon szeretek, nem győztem válogatni belőlük.

Kata, nagyon örülök, hogy megismertelek Benneteket! :)regi6.jpg

 

 

 regi3.jpgcipős3.jpgregi17.jpgregi13.jpgregi16.jpgregi4 2.jpgregi23.jpg

Szerző: csakegypillanat  2012.04.20. 23:31 Szólj hozzá!

Címkék: nagyobbacskák

A bejegyzés trackback címe:

https://csak1pillanat.blog.hu/api/trackback/id/tr554463933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása