Régen tettem fel új képeket, és a fotózások száma is lecsökkent most, mert pát hete teljes erőbedobással a vizsgámra készültem.

Most viszont pótolom, mert azért van elmaradásom. :)

Baldó volt az utolsó kisbaba, akit elvállaltam a vizsga előtt.

Nehezen találtunk időpontot, mert az idő sürgetett minket, és Kriszti, az anyuka, mindenképpen szeretett volna klasszikus, alvós újszülött fotókat is, és lévén, hogy Baldó már majdnem egy hónapos volt a fotózáskor.

Szerencsére Baldó is egyetértett azzal,  hogy szülessenek ilyen képek is, és ennek megfelelően, kis várakozás után, és némi izgalom után, megkönyörült rajtunk, és jó mélyen bealudt. :)

Most először készítettem egy kis emlékképet is a családnak a fotózásról, és készült Megérkeztem kártya is, ami szerintem nagyon praktikus és szép módja lehet az örömhír  közlésének  világgá kürtölésének. :)megérkeztem kártya.jpgbaldo8.jpgbaldo13.jpgbaldo15.jpgbaldo18_2.jpgbaldo22 2 copy.jpgbaldo27 2.jpgbaldo29 2.jpgbaldo30 2.jpgemlék kártya.jpg

 

 

 

Szerző: csakegypillanat  2012.07.04. 15:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csak1pillanat.blog.hu/api/trackback/id/tr864629037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása