Amikor Vera felhívott, és megbeszéltük a fotózást, nagyon boldog voltam amikor megtudtam, hogy van egy ici-pici kisbabája is. :) Már a telefonbeszélgetés után éreztem, hogy ez egy nagyon izgalmas és szívemhez közeli fotózás lesz. Vera iszonyú kedves, közveten, és stramm anyuka, olyan nyugalommal és szeretettel terelgette a gyerekeket, hogy öröm volt nézni. Ha nincs ott a kis puha pár hetes csomagocska, Denisz, akkor el se hittem volna, hogy közvetlenül szülés után van. A gyerekek tündériek, Dorci a kis balerina, profi modellként pózolt nekem, Beninél az izgó-mozgó kis energiabombánál pedig nagyon résen kellett lenni, ha el akartunk csípni egy-két jó pillanatot. :)

Három gyerkőcöt fotózni egyszerre és külön-külön is, nem egyszerű feladat, ezért aztán Verával megbeszéltük, hogy a kis Denisznek jár egy külön alkalom is, amikor csak ő lehet a főszereplő.benedek_k_1.jpg

dorina_1.jpg

denisz_1.jpg

Szerző: csakegypillanat  2012.03.31. 20:12 Szólj hozzá!

Címkék: babák nagyobbacskák

A bejegyzés trackback címe:

https://csak1pillanat.blog.hu/api/trackback/id/tr434352577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása