Nem mutattam még fotókat a műteremről, bár tervben van, most látható lesz néhány részlet és

elárulom hogyan szoktam felkészülni egy fotózásra.

Sosem tudom pontosan, hogy milyen fotók fognak születni. Általában tervezgetek egy-egy koreográfiát, beállítok egy hátteret mire jön a modell, és kikészítem azokat  a kellékeket is, amik korban-nemben szóba kerülhetnek, de mindig jön egy-egy spontán ötlet is, és a legtöbbször ezekből lesznek a legjobb képek.

Most is így történt miközben Ninát vártam, készültünk kinti és benti fotózásra is. Előző este bekészítettem már a kocsiba is a kellékeket és előkészültem a műteremben is. A fotózás napján volt nővérem kislányának is a születésnapja, reggel még neki szedegettem a kertből egy csokorra való virágot, mikor eszembe jutott, hogy fogok tenni egy kosárba is belőle Ninának. Végül majdnem elfelejtettem használni, az utolsó pillanatban jutott eszembe, és milyen jó, mert ez a kép lett aztán az egyik kedvencem a sorozatból.

Az előkészületeknél most segítségem is volt, miközben én előző este készítettem elő a terepet, addig a gyerekek várat készítettek, beöltöztek katonának, aztán nyugovóra tértek. :)

Így várta  a kisegér Ninát:

műterem 034blog.jpg

Miközben én készültem a gyerekek is nagy munkában voltak:műterem 030blog.jpgműterem 005blog.jpgműterem 038blog.jpg

És Nina, a kert virágaival:

Nina 532.jpg

Jövök majd a többi képpel is, tünemény ez a kislány, alig várom, hogy kész legyek velük. :)

 

Szerző: csakegypillanat  2012.08.05. 15:01 Szólj hozzá!

Címkék: kulisszatitok Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://csak1pillanat.blog.hu/api/trackback/id/tr634696709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása