Van nekem egy nagyon kedves barátnőm, aki az én egyik fő támogatóm is a kezdetektől. Ő az aki lelkesedik minden képemért, velem örül az új munkáknak, drukkol nekem, biztat folyamatosan, ezért nagyon hálás vagyok neki, köszönöm Adri!!! :)

Neki köszönhetem azt is, hogy egy nagy álmom valóra vált, lehetőségem volt két pici ikerbabácskát fotózni. :)

A születés minden alkalommal egy csoda, és ha lehet ezt még fokozni két kicsi baba egyszerre megérkezése még megfoghatatlanabb és magával ragadó esemény.

Köszönöm Anita és Zsolti a bizalmat, és a lehetőséget, hogy bármikor mehetek fotózni ezt a két kis gyönyörűséget, élni fogok vele ;).együtt11.jpg

 

együtt10.jpgegyütt9.jpgegyütt6.jpgegyütt5.jpglábik2.jpg

Szerző: csakegypillanat  2012.04.20. 22:00 Szólj hozzá!

Címkék: ikrek babák

A bejegyzés trackback címe:

https://csak1pillanat.blog.hu/api/trackback/id/tr654463744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása